Місто проведення: м. Івано-Франківськ
Організаційні моменти:
Дата проведення: 17 квітня 2015 року
Тривалість семінару: 9 годин (9:00 – 18:00)
Контакти: Тел.: (063) 241-24-97, (044) 501-57-03 Email: press1@p-a.com.ua
8:30
Реєстрація учасників
9:00 — 10:00
I Панель: Аналіз та перспективи ринку внутрішнього туризму в Україні 2010-2015
Спікер: Олександр Чорний, головний редактор журналу «Академія гостинності»
• порівняльний аналіз стану туристичного ринку України в 2011-2014рр.;
• локаційні особливості виїзного та внутрішнього туристичного трафіку;
• особливості формування туристичних потоків в час економічної кризи 2014 р. (внутрішні та зовнішні);
• розподіл туристичних потоків в межах України — прогноз на 2015 рік;
• створення конкурентоздатного туристичного продукту;
• пропозиція, яка керує попитом: кризове ціноутворення для готельного ринку.
10:00 — 11:00
II панель: Календар подій: навіщо він потрібен готельєру
Спікер: Тетяна Гончаренко, директор із маркетингу та продажів національної мережі готелів «7 Днів»
• Формування календаря подій: ключові критерії.
• Період планування участі в подіях міста, регіону.
• Що робити, коли подій немає.
• Івенти й свята: як стати частиною міської тусівки.
• Аналіз маркетингових помилок під час планування подій.
• Розподіл завдань на період події в готелі.
11:00 — 11:30
Кава-пауза
11:30 — 12:30
III Панель: Генерація подій готелем: продаємо номери під власний івент
Спікер: Анна Нерозіна, директор з маркетингу та продажів, Reikartz Hotel Group
• Вибираємо подієвий привід, що працює.
• Етапи створення події.
• Кого залучати до партнерства.
• Реклама та маркетинг.
• Підключаємо до продажів ОТА.
12:30 — 13:30
Обідня перерва
13:30 — 14: 30
IV Панель: «Ефективне використання ресурсів мережі Інтернет у маркетинговій стратегії готелю»
Спікер: Дмитро Ткаченко, керуючий партнер SMMGroup
• Інформаційне наповнення web-сайту та інших площадок готелю: як контролювати контент?
• Обираємо зовнішні площадки: як, де та за якою ціною планувати активну присутність готелю на сторонніх ресурсах;
• подієвий маркетинг як канал продажів;
• партнерські продажі в інтернеті;
• як обрати правильну концепцію для комунікації з користувачами в соціальних медіа.
14:30 — 15:30
V Панель: У партнерстві з ОТА: нюанси продажів готелю під подію
Спікер: уточнюється
• Формування пропозиції під подію для ОТА.
• Тарифна політика.
• Ефективна робота з турагентствами.
• Вибір ОТА, паритет цін.
• Ключові помилки під час формування пропозицій під подію.
15:30 — 16:00
Кава-пауза
16:00 — 17:00
VI Панель: Акцент на відділ продажів: розробка ефективної стратегії
Спікер: Оксана Левдикова, керівник відділу продажів конгресс-готелю «Пуща»
• Розподіл обов’язків серед менеджерів з продажу;
• Комунікаційна стратегія продажів;
• Нестандартні методи і площадки для пошуку гостя;
• Акції та спеціальні пропозиції: як це працює;
• реклама готелю: дорого — не завжди ефективно.
17:00 — 18:00
VII Панель: Клієнтоорієнтованість понад усе: як отримати постійних гостей за рахунок створення місцевого туристичного продукту
Спікер: Олександра Гагаріна, заступник генерального директора «Дністер Прем’єр Готель»
• Must have під час роботи з базою гостей.
• Емоційний сервіс як запорука задоволеності гостя.
• Кейс участі готелю в міських подіях: результати продажів.
• Навчаємося робити свято після свята: зворотній зв’язок із гостями.
• Цінова політика: демпінг чи індивідуальний підхід.
18:00 – 18:30
Неформальне спілкування зі спікерами, вручення сертифікатів, а також, за бажанням, відпочинок в дружній компанії колег по бізнесу