УКРАЇНА'2011 - Новий імідж турсалону
4 - 6 жовтня
Організатор турсалону «УКРАЇНА», виставкова компанія АВТОЕКСПО приготувала сюрприз для туристичної спільноти та відвідувачів своїх виставок.
Наразі, образ усім відомої дівчини-україночки, що, зазвичай, ширяла над земною кулею, отримав деякі зміни. Сюжет, виконаний до міжнародного турсалону "Україна''2011", майже тотожний, але, земна куля, над якою "злетіла" кароока Наталочка набула вигляду ... футбольного м'яча.
Таку підміну в розкрученому на світовому рівні іміджевому вирішенні популярної туристичної виставки – міжнародного турсалону "УКРАЇНА" просто зрозуміти, організатори також впевнені, що вона буде схвалена спільнотою.
Відомо, що головною родзинкою турсалону "УКРАЇНА" і секретом його успіху протягом багатьох років є вдале поєднання пропозицій компаній вітчизняної індустрії відпочинку з високоякісним міжнародним туристичним продуктом.
Оргкомітет турсалону завжди працював на розвиток в'їзного туризму, такі дії протягом усього часу існування туристичної виставки "УКРАЇНА" мали підтримку та схвалення Міністерства культури і туризму України та Державної служби туризму і курортів.
Поява зображення ігрового снаряду, футбольного м'яча, в іміджі турсалону "Україна'2011" нагадає усьому світові, що незабаром наша країна прийматиме фінальну частину Європейської першості з футболу – найпопулярнішої гри на землі, що має мільйони прихильників у всіх куточках нашої планети.
Організатори вважають, що доповнення образу популярної виставки нагадуванням про близький старт очікуваної події, фінальної частини Євро-2012, додасть нових барв до міжнародної промоції футбольної першості і стане головним меседжем проведення яскравого Київського туристичного ярмарку - 18-го Міжнародного турсалону Україна''2011 (4 - 6 жовтня, МВЦ на Лівобережній). Щорічно у цій виставці беруть участь туристичні офіси найпопулярніших серед мандрівників держав та понад 600 компаній з 40 країн світу.
Прес-служба Турсалону